TNS

Yeni Pazarlar

 

Coğrafi veya kategori genişlemesi ile erişim kapsamının geliştirilmesi

Yeni bölge ve kategorilere geçiş artan iş büyümesi sağlayan büyük potansiyeller yaratabilir. Bunu başarmak için pazar dinamiklerinin, müşteri davranışlarının ve hedeflediğiniz özel pazarların rekabetçi yapısının net bir şekilde anlaşılması gerekir. İşte TNS Global network ‘ ün müşterilerine sağladığı da tam olarak budur.

Kilit öneme sahip tüm pazarlardaki uzmanları ve Global olarak etkinliğini kanıtlamış olduğumuz araştırma çözümleri ile müşterilerimize dünya çapındaki pazarlara götüren yollar üzerindeki engelleri kaldırmalarında yardımcı olacak derinlemesine yerel ve sektörel içgörüler sağlıyoruz.

Müşterilerimize nasıl yardımcı oluyoruz:

Yeni pazar kapsamında büyüme ile Global lider konumu oluşturma

İş Konusu

Kişisel bakım sektöründe Global lider olan müşterimiz Global deodorant markası ile Asya’da yeni bir pazara girerek büyümeyi devam ettirmek istemektedir. Başarı için markanın nasıl konumlandırılması gerektiği hakkında net yönlendirme gerekiyordu.

Net içgörü

NeedScope müşteri ihtiyaçlarının anlaşılması, mevcut markaların konumlandırılmasının değerlendirilmesi, marka gelişiminin bildirilmesi ve Pazar fırsatının özetlenmesi üzerine odaklanmış bir çerçeve sağladı. Özellikle, NeedScope marka seçimine etki eden hissi ihtiyaçları ve ihtiyaçların ürün ve marka imajı ile nasıl karşılanabileceğini belirledi (paket sembolleri ve iletişim).

Bu; deodorant pazarında ki doğru hedef kitlenin ve açık büyüme yollarının net bir şekilde anlaşılmasını sağladı. Pazardaki mevcut markalar çok çeşitli ihtiyaçları karşılamaktadır fakat NeedScope'un bir bölümü olan canlılık bölümünde karşılanmayan ihtiyaçların da bulunduğu görülmektedir.

Söz konusu bölümde ihtiyaçlar enerji ve aktivite olarak karşımıza çıkan bireyselliğin en iddialı ifadeleridir. Deodorant tüketicilere yaşadıklarının hissini vermeli ve kendilerini canlı ve zinde hissetmelerini sağlamalıdır. Sürpriz olmayacak şekilde bu ihtiyacı örneklendiren kişilik türü enerjik, canlı ve aktif bir yapıya sahiptir. Ürün formülasyonu, paketleme, çeşitlerin doğru konumlandırması ile yeni bir deodorant serisinin üretimini tavsiye ettik.

Net büyüme planları

Ürün serisi canlılık temasına vurgu yapan bir paket ve iletişim stratejisiyle piyasaya sürüldü. Büyük bir kısmı pazar liderinden olmak üzere yüzde 17 pazar payı yakaladı ve piyasaya çıktıktan üç ay sonra pazardaki üçüncü ürün konumuna yükseldi.

Daha fazla bilgi için lütfen Pelin Özkan ve Çiğdem Ortalan ile irtibata geçiniz.

Yeni bir pazara giriş için en iyi stratejileri bulun

İş konusu

Avrupa'nın önde gelen ağ operatörlerinden biri olan müşterimizin yeni pazarlara açılma planları vardı. Yatırımlara öncelik vermek, başarıyı optimize edebilmek ve yeni bir pazara giriş yapmak için hangi pazarların en uygun olabileceği hakkında bir araştırma yapılması gerekiyordu.

Net içgörüler

Bir dizi ülkede markalara tüketici bağlılığının ölçümü ve kavranması, müşteri ihtiyaçlarının detaylı analizinin sağlanması ve etkin markaların konumlandırılması için ConversionModel kullanılmıştır. Bu uygulama sayesinde mevcut tedarikçilerden duyulan memnuniyetin düzeyi ve yeni tedaikçilerle çalışmaya açık isteği keşfedildi. Elde edilen sonuçlar, optimal büyüme ve pazara giriş stratejileri için hayati öneme sahip olacak şekilde insanların büyük bir kısmının mevcut tedarikçilerini değiştirme eğiliminde olduğunu ortaya çıkarmıştır.

Net büyüme planları

Müşteri, ilk 18 ay içerisinde yüzde on’ un üzerinde iki umut verici pazara giriş sağlayarak yeni bir operatör markasını başarılı bir şekilde piyasaya sürmüştür.

Daha fazla bilgi için lütfen Pelin Özkan ile irtibata geçiniz.

zovir salve zovir lyf zovir eller plaster
zovir salve zovir lyf zovir eller plaster
domperidon jjc domperidon 0bat domperidon yan etkileri
 
Privacy policy & CookiesTerms & Conditions
©1998 - 2013 TNS, a Kantar Group Company - All rights reserved
twitterfacebookyouTube