TNS

Marka & İletişim

 

Büyüme için marka oluşturma

Marka ve iletişim konusunda dünyanın önde gelen araştırma kuruluşu olarak dünya çapındaki markalar adına yine tüm dünyadaki hedef müşteriler ile yakın temas halindeyiz. Biz insanların motivasyonlarını,duygularını,karar verme sürecini iyi anlıyoruz ve destek verdiğimiz markaların tüketici ihtiyaçlarını paralelinde büyümesini sağlıyoruz.

Marka Değerini Artırarak Büyümek

Bir markanın başarı tüketici davranışlarına bağlıdır. Bir markanın başarısı için iki önemli boyut vardır; markanın zihinlerindeki gücü (Power in the mind) ve markanın pazardaki gücü ( Power in the market )

  1. Power in the Mind: Zihinlerdeki pay tüketicinin markaya karşı duyduğu his ve tutumlardan oluşur.
  2. Power in the Market: Pazardaki pay bir markanın pazarlama unsurlarından oluşan fiyat,dağıtım,ambalaj,ürün özellikleri gibi boyutları ile davranışı etkileyebilecek ortamı belirler.

Güçlü markalar hem zihinlerde hem de pazardaki potansiyel fırsatları dengeli bir biçimde değerlendirebilen markalardır.

Aşağıdaki Marka & İletişim büyüme araçlarımızı keşfedin

NeedScope – Büyüyen markalar tüketicileri kalplerinden vuranlardır

Güçlü markalar rekabet avantajının dışarıdan göründüğünüzden çok daha fazlası olması gerektiğinin ve sadece ürün ve fiyattan ibaret olmadığının farkındalar. Bu markaların arkasındaki pazarlamacılar duyguların verdiğimiz en küçük kararları bile etkilediğinin bilincindedirler. Günümüzün karmaşık pazarlama ortamında, duygular büyümenin önünde hiç bu kadar önemli bir faktör halini almamıştır.

NeedScope duyguların anlaşılabilmesi ve yönetilebilmesi için geliştirilmiş olan dünyanın önde gelen araştırma sistemlerinden biridir. Kategoriler, ülkeler ve kültürler arasında tüketicinin ve markaların analiz için tutarlı bir analitik yapıya sahiptir. Etkinliği kanıtlanmış bu psikolojik çalışma yapısı ve benzersiz projektif yaklaşımı ile NeedScope, karar verme sürecini güçlendirirken yeni müşterileri çekme,yenilikleri teşvik etme, mevcut müşteri değerini yükseltme ve yeni pazarlardaki gelişimlere rehberlik etmekte sizlere destek olur

Daha fazla bilgi için lütfen Pelin Özkan & Çiğdem Ortalan ile irtibata geçiniz.

ConversionModel – Pazar Payı Savaşında Güçlü bir Silah

ConversionModel, pazar paylarını tutundurmanın, büyümenin rakip markalar arası geçişin ve farklı kategoriler ile savaşın gittikçe hızlandığı ve yoğunlaştığı bir ortam içinde pazar payımızı yönetmenin önemli bir aracıdır.

Bir markayı tercih etmenin arkasında yatan zihin gücü (Power in the Mind) ve pazar gücü ( Power in the Market) boyutlarını irdeleyerek kategori dinamiklerini harcama şekillerini belirler. ConversionModel ile yeni müşterileri kazanmada fırsatların belirlenmesi mevcut müşteri bağlılığının artırılması ve yapılan harcamaların en üst seviyeye çıkartılması konularında detaylı içgörüler sağlanmaktadır.

Daha fazla bilgi için lütfen Pelin Özkan ile irtibata geçiniz.

Marka Performans Optimizasyonu (BPO: Brand Performance Optimisation)

Pazar ve zihinlerdeki marka gücünü rekabetin ve bizim yatırımlarımızın geri dönüşünü izleyerek ders alıp bilinçli stratejiler geliştirmek için düzenli izleme(tracking) sistemleri kurulmaktadır

BPO, tüm iş konularına odaklanan, marka büyümesi için geleceğe yönelik içgörüler ve net planlar sağlayan esnek ve modüler bir yaklaşımdır.

Bir markanın sağlık göstergeleri olan bilinilirlik,imaj,iletişim etkinlik,müşteri bağlılığı gibi performans unsurlarını düzenli bir şekilde izleyen bir sistem olup taktikse ve stratejili kararlar alınmasını sağlamaktadır.

Daha fazla bilgi için lütfen Pelin Özkan ile irtibata geçiniz.

Bize ulaşın

Pelin Özkan ile aşağıdaki numaradan irtibata geçebilirsiniz:

+90 216 570 54 00

Opinion Leader - The trouble with tracking

Today’s trackers ask the wrong questions – and they ask far too many of them. Jan Hofmeyr challenges the future of tracking.

 

zovir salve apotekogmalk.site zovir eller plaster
omeprazol lansoprazol mindstedosishvad.site omeprazol 370 mg
lidocain fungsi lidocain lutschtabletten lidocain wirkung droge
hjertemagnyl tinnitus hjertemagnyl camelia hjertemagnyl diabetes
rigevidon no break rigevidon side effects rigevidon depression
pantoprazol graviditet pantoprazol og alkohol pantoprazol lansoprazol
pantoprazol graviditet pantoprazol y lactancia pantoprazol lansoprazol
ranitidin 75 ranitidin pferd ranitidin 75
ranitidin 75 markesmerte.site ranitidin 75
 
Privacy policy & CookiesTerms & Conditions
©1998 - 2013 TNS, a Kantar Group Company - All rights reserved
twitterfacebookyouTube