TNS

Paydaş Yönetimi

 

Büyüme için paydaş ilişkileri oluşturulması

Başarılı ve büyümekte olan şirketler- müşteriler ve çalışanlarından iş ortaklarına, kendilerini etkileyenlerden genel halka kadar- tüm ilgili paydaşları kurdukları ilişkileri anlamakta ve bu ilişkileri etkilemektedirler.

TNS, endüstrinin en geniş benchmarking veritabanı ile paydaş yönetimi araştırması alanında dünyanın önde gelen kuruluşudur. 80’den fazla ülkedeki 400’den fazla uzmanımızla, işinizdeki kilit ilişkilerin her birini, teker teker ölçmekte, yönetmekte ve gözlemlemekteyiz ve destek yönetiminin ihtiyaç duyduğu belirgin, kişiye özel ve uygulanabilir öneriler sağlamaktayız.

TRI*M çözümlerimiz, Fortune İlk 100 şirketlerinin yarısından fazlası tarafından kullanılmaktadır ve müşteri değeri, gelir ve büyümenin müşterilerimize yönelik harekete geçirilmesi gibi anahtar değerleri etkilemekteki başarısı kanıtlanmıştır.

Paydaş Yönetimi büyüme araçlarımızı aşağıdan inceleyebilirsiniz.

TRI*M Müşteri Deneyimi - Bir müşteri odaklı büyüme stratejisinin oluşturulması

Müşteriler, bir işin büyümesindeki temelleri oluşturmaktadırlar ve bir şirketin sahip olacağı en önemli varlıklardır. Sadık müşteriler daha fazla, daha sık harcama yaparlar ve işiniz ve markanız için çetin destekçiler olarak hareket ederler. Ve mevcut müşterilerin elde tutulması, tipik olarak, yerlerine yenilerinin elde edilmesine nazaran, maliyet bakımından daha avantajlıdır.

Bütün bunlar, müşteri ilişkilerinin güçlendirilmesi ve iş büyümesi bakımından potansiyellerinden faydalanılmasının kritik önemde olduğu anlamına gelmektedir.

TRI*M Müşteri Deneyimi, dünyaya öncülük eden bir çözümümüzdür. Müşteri elde tutma ve büyüme konusunda en fazla doğrudan etkiye sahip olacak olan değişimleri vurgulamaktadır ve TRI*M Endeksi şeklinde, uzun vadeli iş başarısı konusunda güçlü bir gösterge temin etmektedir. Kilit metriklerimizi, dış iş ölçütleri ile birleştirmekteyiz; amacımız, büyümeyi başlatmaları ve yatırımdan geri dönüş alınmasını sağlamalarıdır. 16,300'den fazla yapılmış çalışmadan oluşan ve kapsamlı veritabanımız, sonuçlarımıza bir bağlam kazandırmak için çok zengin bir bilgi hazinesi temin etmektedir.

 Daha fazla bilgi için, lütfen Pelin Özkan ile temas kurunuz.

CAMP temas noktası yönetimi - bir müşteri-odaklı büyüme stratejisi oluşturulması ve uygulanması

Başarılı müşteri deneyim yönetimi programları, şirketlerin büyümeyi yönetmelerinde, karlı müşteri ilişkileri inşa etme amaçlı stratejik yönlendirme ve müşteri ihtiyaçlarının zaman içerisinde tutarlı bir şekilde karşılanmasını sağlamaya yönelik kesin bir rehberlik temin ederek yardımcı olurlar.

TNS'de, müşteri-odaklı büyümeyi yönlendirecek büyük resmi ve detayları temin etmekteyiz. TRI*M Müşteri Deneyimi, stratejik yönlendirme ve CAMP™ temas noktası yönetimini, uçtan uca müşteri geribildirim ve raporlama platformumuzu bilgilendirir ve müşteriler için en fazla sorun olan deneyimleri gözlem altında tutar.

CAMP™, performans ve memnuniyete yönelik düşünceler ve bilgilerin, meydana geldikçe, bir şirketteki ilgili kişilere temin edilmesi yolu ile müşterilerimizin önemli temas noktalarını sistematik bir şekilde takip etmelerine izin vermektedir. Özelleştirilmiş dağıtım portallarımız ve gösterge panolarımız, diğer ilgili bilgi kaynaklarını entegre etmekte ve en son metin araştırma ve sosyal medya analitiklerini, müşterilere ihtiyaç duydukları bilgileri, ihtiyaç duydukları zamanda temin edebilmek için kullanmaktadır.

 Daha fazla bilgi için, lütfen Pelin Özkan ile temas kurunuz.

TRI*M Yüksek Performans Organizasyonu (HiPO) - Bir yüksek performans organizasyonunun oluşturulması

Çalışanlar güçlü ve sağlam müşteri ilişkileri oluşturulması ve marka vaadinin temin edilmesinde temel öneme sahiptirler.

TNS’ de, gerçek anlamda yüksek performans gösteren organizasyonların, dört ana alanda kusursuzluğu elde etme amacıyla, çalışanın memnun edilmesinin de ötesine geçtiğine inanmaktayız: gerçek anlamda angaje olmuş çalışanlar, güçlü liderlik, şirketin hedefleri ile aynı hizadaki bir personel ve strateji ve organizasyon etkinliğine sahiptirler. Tüm bu alanlarda, başarı, büyümeyi sağlayan kilit faktördür.

TRI*M Yüksek Performans Organizasyonu, bir şirketin güçleri, fırsatlar ve öncelik geliştirme alanlarını tanımlayarak, kapsamlı bir çerçeve temin etmektedir. Ve gelecek başarısını gözlem altında tutmak için, makul kilit performans göstergeleri sağlamaktadır.

 Daha fazla bilgi için, lütfen Pelin Özkan ile temas kurunuz.

TRI*M Kurumsal İtibar- Bir şirketin kilit, maddi olmayan varlığının oluşturulması

Güçlü kurumsal itibar, işinizin korunması ve büyütülmesi için temel önemdedir. Kusursuz bir kurumsal itibar müşterileri, çalışanları, yatırımcıları ve iş ortaklarını çekmekte ve etkileyen kişiler ve diğer kilit paydaşlardan alınacak desteği teşvik etmektedir.

TRI*M kurumsal itibar, kurumsal itibarı tüm ilgili paydaş grupları dâhilinde, sonuçları çevrimiçi ve çevrimdışı bir şekilde yayınlanan düşüncelerle birleştirmek gibi benzersiz bir yetenekle ölçmekte, yönetmekte ve gözlemlemektedir. Büyümenin elde edilmesi ve sürdürülmesi için bilinirliğin elde edilmesine yönelik uygulanabilir öneriler ve kesin rehberlik temin etmektedir.

Paydaşa özel benchmarklar temin ederek, beklentileri anlayarak ve kurumsal itibarın itici güçlerini tanımlayarak, yaklaşımımız şirketlerin bilinirliğe yönelik risklerin üstesinden gelmeleri, kilit güçleri dengelemeleri ve her bir gözlemci karşısında etkili kurumsal davranışı ve iletişim stratejilerini tanımlamalarını sağlar.

 Daha fazla bilgi için, lütfen Pelin Özkan ile temas kurunuz.

Bize ulaşın

Pelin Özkan ile aşağıdaki numaradan irtibata geçebilirsiniz:

+90 216 570 54 00

 

risperidon wikipedia risperidon 1 mg sandoz risperidon vipharm
pantoprazol graviditet prismindstedosis.site pantoprazol lansoprazol
ranitidin 75 ranitidin pferd ranitidin 75
domperidon jjc domperidon 0bat domperidon yan etkileri
 
Privacy policy & CookiesTerms & Conditions
©1998 - 2013 TNS, a Kantar Group Company - All rights reserved
twitterfacebookyouTube